Regulamin sklepu internetowego z dnia 23.03.2022, ostatnia aktualizacja 25.01.2024

MICHAELSERGE - SKLEP INTERNETOWY, REGULAMIN

określające m.in. warunki zawierania umów za pośrednictwem Sklepu, zawierające najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI
Sekcja 1 Definicje
Sekcja 2 Dane kontaktowe sprzedawcy
Sekcja 3 Wymagania techniczne
Sekcja 4 Zakupy w Sklepie
Sekcja 5 Płatności
Sekcja 6 Wykonywanie zamówień
Sekcja 7 Prawo odstąpienia od umowy
Sekcja 8 Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
Sekcja 9 Reklamacje
Sekcja 10 Dane personalne
Sekcja 11 ograniczenia
Sekcja 12 Postanowienia mające zastosowanie do Kupujących niebędących Konsumentami
1 Dodatek: Wzór formularza wypłaty

SEKCJA 1 DEFINICJE

Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa internetowa), uregulowana odrębnym regulaminem, umożliwiająca Kupującemu rejestrację własnego indywidualnego konta w Sklepie.
Dni robocze – od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo gratisch od pracy w Polsce.
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie mający miejsce zwykłego pobytu na terenie Unii Europejskiej.
konsument – każda osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w celach niezwiązanych z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub zawodową.
Dyrektywa – Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/771 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów sprzedaży towarów, zmieniająca rozporządzenie (UE) 2017/2394 i dyrektywę 2009/22/WE oraz uchylająca dyrektywę 1999/44/WE.
Sprzedawca – ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BM ALBIN POPŁAWSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, VAT Unii Europejskiej Numer identyfikacyjny PL9261565906, nr REGON. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polska.
Sklep – michaelserge.pl – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://michaelserge.pl skierowany do Kupujących.
Regulamin – niniejszy Regulamin.

SEKCJA 2 DANE KONTAKTOWE SPRZEDAWCY

Najskuteczniejszą metodą kontaktu z nami jest CHAT on-line.

Telefoniczny zespół obsługi klienta jest dostępny w godzinach 9:00 - 17:00 w dni powszednie czasu środkowoeuropejskiego

Sprzedaż, pytania dotyczące produktów:

Polska bezpłatna linia

+48 800003282

lub +48 222304295

Zwroty, reklamacje prosimy wysyłać WYŁĄCZNIE na adres:
Michael Serge BM
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Góra 66-004 Polska
Telefon: + 48 688383500

Kontakt e-mail: shop@michaelserge.com

Pozostałe numery telefonów i obsługa:
Republika Czeska, Praga +42 0234280702
Stany Zjednoczone, Miami +17867558172
Kanada, Toronto +16478466300

Anglia, Londyn: +44 2045772996

Dane rejestracyjne Polska:
MICHAELSERGE BM
NIP: PL9261565906
Europa - Polska
Ul. Sucha 172
66-004 Zielona Góra

Nasze biura:
Sucha 172
Zielona Góra, 66-004
Polska

275 New North Road
Apartament Islington 1618
Londyn, N1 7AA

Via Boezio 6
Rzym, 00193
Włochy

Nauschgasse 4/3/2
Wiedeń, WI 1220
Austria

Paxlan 10
Hoofddorp, Północna Holandia 2131 PZ
Holandia

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Szwajcaria

ORCA – Calle Gil-Vernet 54/55
Les Tapies 1
Hospitalet De L'infant, Tarragona
43890
Hiszpania

1000 Brickell Avenue
Ste 715
Miami, FL 33131
United States

329 Howe Street
Vancouver, pne V6C3N2
Kanada

Podstawowa taryfa operatora telekomunikacyjnego stosowana przez Kupującego dotyczy połączeń telefonicznych wykonywanych przez Kupującego. Sprzedawca zwraca uwagę, że koszt połączeń zagranicznych może być wyższy niż koszt połączeń krajowych – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora Kupującego.

SEKCJA 3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową obsługujące:
    • pliki cookie
    • JavaScript
    jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu.
  2. Do złożenia zamówienia w Sklepie, oprócz wymagań określonych w ust. 1, wymagane jest aktywne konto e-mail.

ROZDZIAŁ 4 ZAKUP W SKLEPIE

  1. Podane w Sklepie ceny produktów są cenami całkowitymi.
  2. Cena łączna wyświetlana w Sklepie obejmuje: cenę produktu oraz koszt dostawy – jeśli dotyczy.
  3. Kupujący w pierwszej kolejności dodaje wybrany produkt do koszyka Sklepu.
  4. Następnie Kupujący dokonuje wyboru sposobu dostawy i płatności dostępnego w Sklepie, a także podaje wszelkie dane niezbędne do realizacji zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone z chwilą potwierdzenia przez Kupującego jego treści i akceptacji Regulaminu.
  6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
  7. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w Sklepie Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji, podając swoje dane przy każdym ewentualnym zamówieniu.

SEKCJA 5 PŁATNOŚCI

  1. Z zastrzeżeniem ust. 2, w Sklepie dostępne są następujące sposoby płatności:
    1. zwykły przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. kartą płatniczą:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • Elektroniczna karta MasterCard
      • Maestro
    3. platforma płatnicza:
      • PayPal
      • stripe.com
      • klarna.com
      • Blik
      • Przelewy24
    4. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką przy dostarczeniu towaru Kupującemu.
  2. Dodatkowe informacje o sposobach płatności znajdują się w odpowiedniej zakładce w Sklepie, w tym informacje o możliwości skorzystania z poszczególnych środków w zależności od kraju Kupującego.
  3. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności za zamówienie z góry, wpłaty należy dokonać w ciągu 7 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy.
  4. Sprzedawca oświadcza, że ​​w przypadku metod płatności, w których pole do wpisania danych niezbędnych do realizacji płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, płatność jest możliwa tylko bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Dokonując zakupu w Sklepie Kupujący wyraża zgodę na stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych. Kupującemu przysługuje prawo do wycofania zgody.

ROZDZIAŁ 6 WYKONYWANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć produkt bez wad.
  2. Czas realizacji zamówienia podany jest w Sklepie.
  3. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności za zamówienie z góry, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po otrzymaniu płatności.
  4. W przypadku zamówienia przez Kupującego wielu produktów w jednym zamówieniu, zamówienie zostanie zrealizowane w czasie odpowiadającym produktowi o najdłuższym czasie realizacji zamówienia.
  5. Gdzie dostarczamy: 
Państwo Wartość zamówienia Koszty:
Albania 0,00 - 249,99 € 25 €
Albania z 250,00 € Darmowy
Argentyna 0,00 - 299,99 € 49 €
Argentyna z 300,00 € Darmowy
Australia 0,00 - 299,99 € 49 €
Australia z 300,00 € Darmowy
Austria 0,00 - 49,99 € 5 €
Austria od 50,00 € Darmowy
Belgia 0,00 - 49,99 € 5 €
Belgia od 50,00 € Darmowy
Brazylia 0,00 - 299,99 € 49 €
Brazylia z 300,00 € Darmowy
Brytyjskie Wyspy Dziewicze 0,00 - 299,99 € 49 €
Brytyjskie Wyspy Dziewicze z 300,00 € Darmowy
Bułgaria 0,00 - 49,99 € 5 €
Bułgaria od 50,00 € Darmowy
Kanada 0,00 - 299,99 € 49 €
Kanada z 300,00 € Darmowy
Chile 0,00 - 299,99 € 49 €
Chile z 300,00 € Darmowy
Chorwacja 0,00 - 49,99 € 5 €
Chorwacja od 50,00 € Darmowy
Cypr 0,00 - 249,99 € 25 €
Cypr z 250,00 € Darmowy
Republika Czeska 0,00 - 49,99 € 5 €
Republika Czeska od 50,00 € Darmowy
Dania 0,00 - 49,99 € 5 €
Dania od 50,00 € Darmowy
Republika Dominikany 0,00 - 299,99 € 49 €
Republika Dominikany z 300,00 € Darmowy
Egipt 0,00 - 299,99 € 49 €
Egipt z 300,00 € Darmowy
Estonia 0,00 - 49,99 € 5 €
Estonia od 50,00 € Darmowy
Finlandia 0,00 - 49,99 € 5 €
Finlandia od 50,00 € Darmowy
Francja 0,00 - 49,99 € 5 €
Francja od 50,00 € Darmowy
0,00 - 249,99 € 25 €
z 250,00 € Darmowy
Niemcy 0,00 - 49,99 € 5 €
Niemcy od 50,00 € Darmowy
Gibraltar 0,00 - 249,99 € 25 €
Gibraltar z 250,00 € Darmowy
Wielka Brytania 0,00 - 249,99 € 25 €
Wielka Brytania z 250,00 € Darmowy
Grecja 0,00 - 49,99 € 5 €
Grecja od 50,00 € Darmowy
Węgry 0,00 - 49,99 € 5 €
Węgry od 50,00 € Darmowy
Islandia 0,00 - 249,99 € 25 €
Islandia z 250,00 € Darmowy
Indie 0,00 - 299,99 € 49 €
Indie z 300,00 € Darmowy
Irlandia 0,00 - 49,99 € 5 €
Irlandia od 50,00 € Darmowy
Izrael 0,00 - 299,99 € 49 €
Izrael z 300,00 € Darmowy
Włochy 0,00 - 49,99 € 5 €
Włochy od 50,00 € Darmowy
Japonia 0,00 - 299,99 € 49 €
Japonia z 300,00 € Darmowy
Kosowo 0,00 - 249,99 € 25 €
Kosowo z 250,00 € Darmowy
Liechtenstein 0,00 - 249,99 € 25 €
Liechtenstein z 250,00 € Darmowy
Litwa 0,00 - 49,99 € 5 €
Litwa od 50,00 € Darmowy
Luksemburg 0,00 - 249,99 € 25 €
Luksemburg z 250,00 € Darmowy
Malta 0,00 - 249,99 € 25 €
Malta z 250,00 € Darmowy
Meksyk 0,00 - 299,99 € 49 €
Meksyk z 300,00 € Darmowy
Mołdawia 0,00 - 249,99 € 25 €
Mołdawia z 250,00 € Darmowy
Monaco 0,00 - 249,99 € 25 €
Monaco z 250,00 € Darmowy
Holandia 0,00 - 49,99 € 5 €
Holandia od 50,00 € Darmowy
Nowa Zelandia 0,00 - 299,99 € 49 €
Nowa Zelandia z 300,00 € Darmowy
Macedonia Północna 0,00 - 249,99 € 25 €
Macedonia Północna z 250,00 € Darmowy
Norwegia 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Norwegia 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Norwegia od 300 € Darmowy
Filipiny 0,00 - 299,99 € 49 €
Filipiny z 300,00 € Darmowy
Polska 0,00 - 49,99 PLN 20 PLN
Polska od 50,00 PLN Darmowy
Portugalia 0,00 - 49,99 € 5 €
Portugalia od 50,00 € Darmowy
Rumunia 0,00 - 49,99 € 5 €
Rumunia od 50,00 € Darmowy
San Marino 0,00 - 249,99 € 25 €
San Marino z 250,00 € Darmowy
Serbia 0,00 - 249,99 € 25 €
Serbia z 250,00 € Darmowy
Słowacja 0,00 - 49,99 € 5 €
Słowacja od 50,00 € Darmowy
Słowenia 0,00 - 49,99 € 5 €
Słowenia od 50,00 € Darmowy
RPA 0,00 - 299,99 € 49 €
RPA z 300,00 € Darmowy
Hiszpania 0,00 - 49,99 € 5 €
Hiszpania od 50,00 € Darmowy
Szwecja 0,00 - 49,99 € 5 €
Szwecja od 50,00 € Darmowy
Szwajcaria 0,00 - 249,99 € 25 €
Szwajcaria z 250,00 € Darmowy
Turcja 0,00 - 249,99 € 25 €
Turcja z 250,00 € Darmowy
United States 0,00 - 299,99 € 49 €
United States z 300,00 € Darmowy
Wietnam 0,00 - 299,99 € 49 €
Wietnam z 300,00 € Darmowy

 

Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

ROZDZIAŁ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 8 Regulaminu.
  2. Okres odstąpienia wygasa po 30 dniach od dnia:
    1. w której Konsument wchodzi lub w której osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta wchodzi w fizyczne posiadanie rzeczy – w przypadku umowy sprzedaży;
    2. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniego z towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w fizyczne posiadanie ostatniego towaru – w przypadku umowy dotyczącej wielu towarów zamówionych przez Konsumenta w jednym zamówieniu i dostarczanych osobno.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych wskazanych w ust. 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e- Poczta).
  4. Konsument może skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle ​​informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od niniejszej umowy, Konsumentowi zostaną zwrócone wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych wynikających z wyboru przez Konsumenta innego rodzaju dostawy niż najtańszy rodzaj dostawy). standardowej dostawy oferowanej przez Sprzedawcę), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o odstąpieniu od niniejszej umowy.
  2. Sprzedawca dokona takiego zwrotu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Konsument użył przy pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie postanowił inaczej; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.
  3. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania przez Sprzedającego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  4. Konsument powinien odesłać towar lub przekazać go Sprzedawcy na adres: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polska bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  7. Jeżeli towar ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Informacja o szacowanym koszcie zostanie podana Konsumentowi w opisie towaru w Sklepie lub w trakcie składania zamówienia.
  8. W przypadku konieczności zwrotu środków z transakcji dokonanej kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

SEKCJA 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA

  1. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadku umów:
    1. dostawa towarów wykonanych według specyfikacji Konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych;
    2. dostawa towarów, które mogą ulec zepsuciu lub szybko wygasnąć;
    3. dostawa zapieczętowanych towarów, które ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie nadają się do zwrotu, a których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. dostawa towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. dostawa zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wideo lub zapieczętowanych programów komputerowych, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. dostawa gazety, periodyku lub czasopisma, z wyjątkiem umów o prenumeratę na dostarczanie takich publikacji;
    7. dostawa towarów lub usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

ROZDZIAŁ 9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca prosi o kierowanie reklamacji na adres pocztowy lub adres poczty elektronicznej wskazany w ust. 2 Regulaminu.
  2. Jeżeli na produkt została udzielona dodatkowa gwarancja, informacja o niej i jej warunkach dostępna jest w Sklepie.
  3. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ust. 2 Regulaminu.
  4. O ile w niniejszym punkcie (w zakresie reklamacji) nie określono inaczej, Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni – z zastrzeżeniem ust. 11 ust. 3 Regulaminu.

II KONSUMENCI

  1. TOWARY

    1. Sprzedający odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność towaru z umową, która istnieje w chwili dostarczenia towaru i która ujawni się w ciągu dwóch lat od tego momentu - z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 Regulaminu i warunki.
    2. W przypadku niezgodności towaru z umową Konsument może – na zasadach określonych w Dyrektywie:
      1. zażądać wymiany;
      2. zażądać naprawy.
    3. Ponadto Konsument może - na zasadach określonych w Dyrektywie:
      1. złożyć Sprzedawcy oświadczenie wyrażające decyzję o odstąpieniu od umowy;
      2. ubiegać się o obniżkę ceny
      w sytuacji, gdy:
      • Sprzedający nie dokonał naprawy lub wymiany lub, w stosownych przypadkach, nie dokonał naprawy lub wymiany zgodnie z Artykułem 14(2) i (3) Dyrektywy, lub Sprzedający odmówił doprowadzenia towaru do zgodności zgodnie z Artykułem 13 ust. 3 dyrektywy;
      • brak zgodności występuje pomimo podjęcia przez Sprzedawcę próby doprowadzenia towaru do zgodności z umową;
      • brak zgodności ma tak poważny charakter, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub rozwiązanie umowy sprzedaży; lub
      • Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wynika, że ​​nie doprowadzi towaru do stanu zgodnego z umową w rozsądnym terminie lub bez istotnych niedogodności dla Konsumenta.
    4. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego ustępu (dotyczącego towaru), jeżeli niezgodność z umową jest nieznaczna.
    5. W przypadku usunięcia niezgodności towaru z umową przez naprawę lub wymianę towaru, Konsument powinien udostępnić towar Sprzedawcy. Sprzedający odbierze wymieniony towar na koszt Sprzedającego.
    6. W przypadku wypowiedzenia umowy kupna towaru przez Konsumenta, Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru Sprzedającemu bez zbędnej zwłoki na koszt Sprzedającego, na adres ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polska. Sprzedawca zwróci Konsumentowi zapłaconą za towar cenę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru lub dostarczonych przez Konsumenta dowodów odesłania towaru – z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 Regulamin.
    7. Sprzedawca zwróci Konsumentowi należności z tytułu skorzystania z prawa do obniżenia ceny bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument zgłosił Sprzedawcy roszczenie o obniżenie ceny – z zastrzeżeniem do pkt. 11 ust. 3 Regulaminu.
  2. POZASĄDOWY MECHANIZM REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

    1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, Konsument może skorzystać m.in.
      1. pomoc kompetentnych Europejskie Centrum Konsumenckie EWG-Net. Centra udzielają Konsumentom informacji o ich prawach oraz pomagają w rozwiązywaniu indywidualnych problemów związanych z transakcjami transgranicznymi. Pomoc Centrów Konsumenckich jest domyślnie bezpłatna. Listę Centrów Konsumenckich właściwych dla każdego kraju można znaleźć pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/;
      2. Rozstrzyganie sporów online (ODR) opracowany przez Komisję Europejską, dostępny pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. Ponadto na terenie RP dostępne są następujące opcje wsparcia:
      1. mediacje prowadzone przez właściwego miejscowo wojewódzkiego inspektora handlowego, do którego należy skierować wniosek o przeprowadzenie mediacji. Postępowanie jest z zasady nieodpłatne. Lista Inspektoratów znajduje się pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. pomoc właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Handlowym, w którym należy złożyć wniosek o ponowne zbadanie sprawy do sądu polubownego. Postępowanie jest z zasady nieodpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. bezpłatna pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

III KUPUJĄCY NIE BĘDĄCY KONSUMENTAMI

  1. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedawca wskazuje, że w przypadku reklamacji do odpowiedzialności Sprzedawcy w stosunku do Kupującego nie będącego Konsumentem stosuje się ust. 12 ust.

ROZDZIAŁ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych podanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym innych celów i podstaw przetwarzania danych, a także odbiorców danych – znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Sklepie – ze względu na zasadę przejrzystości zawartą w Ogólnych Rozporządzenie o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony danych – „`RODO".
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego w celu zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do zawarcia umowy. Niepodanie tych danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do:
    1. umowa zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedającym wygasa;
    2. przestanie ciążyć na Sprzedawcy obowiązek prawny, który nakłada na Sprzedawcę obowiązek przetwarzania danych Kupującego;
    3. przestanie przez Kupującego lub Sprzedawcę dochodzić roszczeń związanych z zawartą przez Sklep umową;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania był prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co dzieje się najpóźniej.
  5. Kupujący ma prawo żądać:
    1. dostęp do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowanie,
    3. ich usunięcie,
    4. ograniczenie przetwarzania,
    5. przeniesienie danych do innego administratora
      oraz prawo do:
    6. wniesienia w dogratism momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw Kupujący powinien kontaktować się ze Sprzedającym korzystając z danych wskazanych w ust. 2 Regulaminu.
  7. Jeżeli Kupujący uzna, że ​​jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA 11 OGRANICZENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każde zamówienie złożone w Sklepie wymaga zawarcia odrębnej umowy i odrębnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas iw celu realizacji zamówienia.
  3. Do każdej umowy zawartej na podstawie Regulaminu mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, chyba że zrzeka się lub ogranicza prawo do ochrony przysługującej Konsumentowi na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, które miałyby zastosowanie, gdyby nie Wybór prawa. W takich przypadkach pierwszeństwo mają postanowienia najkorzystniejsze dla Konsumenta.
  4. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku angielskim.
  5. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie uchyla ani nie ogranicza w jakikolwiek sposób praw Konsumenta nałożonych przepisami prawa.

ROZDZIAŁ 12 POSTANOWIENIA MAJĄCE ZASTOSOWANIE DO KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  1. Żadnemu innemu podmiotowi niż Konsument nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 7 Regulaminu.
  2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego niebędącego Konsumentem, w granicach prawnie dozwolonych, jest wyłączona.
  3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym niebędącym Konsumentem zostaną poddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedawcy.

ZAŁĄCZNIK NR 1. DO REGULAMINU

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może (ale nie musi) skorzystać.

Wzór formularza wypłaty
(wypełnij i zwróć ten formularz tylko, jeśli chcesz odstąpić od umowy)

MICHAELSERGE BM ALBIN POPŁAWSKI
ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polska
e-mail: sklep@michaelserge.com

- Ja/My (*) ........................................... .......................... niniejszym informuję, że ja/my (*) odstępuję od mojej/naszej (*) umowy sprzedaży następujących rzeczy towar (*)/o świadczenie następującej usługi (*):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Zamówiono dnia(*)/otrzymana w dniu(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Adres Konsumenta(-ów):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Podpis Konsumenta(-ów)
(tylko jeśli ten formularz jest przesyłany na papierze)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.