Newsletter regulamin
SPIS TREŚCI
Sekcja 1 Definicje
Sekcja 2 Newsletter
Sekcja 3 Reklamacje
Sekcja 4 Dane personalne
Sekcja 5 Przepisy końcowe
SEKCJA 1 DEFINICJE
konsument – konsument w rozumieniu dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów, zmieniającej dyrektywę Rady 93/13/EWG oraz dyrektywę 1999/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady Rady i uchylająca dyrektywę Rady 85/577/EWG oraz dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady.Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa polegająca na otrzymywaniu przez Usługobiorcę uprzednio zamówionych wiadomości dotyczących Sklepu przesyłanych przez Usługodawcę drogą elektroniczną. Zawiera informacje o ofertach, rabatach i nowościach w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy pod nazwą michaelserge.com – sklep internetowy dla mężczyzn prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: https://michaelserge.com
Usługodawca - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BM ALBIN POPŁAWSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, VAT Unii Europejskiej Numer identyfikacyjny PL9261565906, nr REGON. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polska.
Klient – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
SEKCJA 2 NEWSLETTER
- Klient korzysta z usługi Newsletter dobrowolnie.
- Do korzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript i pliki cookies oraz z dostępem do sieci Internet, a także aktywne konto poczty elektronicznej.
- Wiadomości e-mail w ramach tej usługi będą wysyłane na adres e-mail Klienta podany podczas subskrypcji Newslettera.
- W celu zawarcia Umowy i zapisania się na Newsletter, Klient w pierwszym kroku podaje swój adres e-mail w wyznaczonym miejscu w Sklepie w celu otrzymywania wiadomości Newsletter. Z chwilą zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usług i Usługodawca przystępuje do świadczenia usługi na rzecz Klienta, z zastrzeżeniem ust. 5.
- W celu prawidłowego świadczenia usługi Newsletter Klient zobowiązany jest do podania prawidłowego adresu e-mail.
- W korespondencji e-mail pojawi się informacja o rezygnacji z subskrypcji Newslettera oraz link do rezygnacji z subskrypcji.
- Klient może w każdym czasie bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów zrezygnować z subskrypcji Newslettera, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: shop@michaelserge.com.
- Kliknięcie w link rezygnacji z subskrypcji lub wysłanie e-maila z prośbą o anulowanie subskrypcji spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy o świadczenie tej usługi.
ROZDZIAŁ 3 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące Newslettera należy kierować na adres e-mail: shop@michaelserge.com.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
POZASĄDOWY MECHANIZM REKLAMACYJNY I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, Konsument może skorzystać m.in.
- pomoc kompetentnych Europejskie Centrum Konsumenckie EWG-Net. Centra udzielają Konsumentom informacji o ich prawach oraz pomagają w rozwiązywaniu indywidualnych problemów związanych z transakcjami transgranicznymi. Pomoc Centrów Konsumenckich jest domyślnie bezpłatna.
Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla każdego kraju znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/; - Rozstrzyganie sporów online (ODR) opracowany przez Komisję Europejską, dostępny pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
- pomoc kompetentnych Europejskie Centrum Konsumenckie EWG-Net. Centra udzielają Konsumentom informacji o ich prawach oraz pomagają w rozwiązywaniu indywidualnych problemów związanych z transakcjami transgranicznymi. Pomoc Centrów Konsumenckich jest domyślnie bezpłatna.
- Ponadto na terenie RP dostępne są następujące opcje wsparcia:
- mediacje prowadzone przez właściwego miejscowo wojewódzkiego inspektora handlowego, do którego należy skierować wniosek o przeprowadzenie mediacji. Postępowanie jest z zasady nieodpłatne. Lista Inspektoratów znajduje się pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomoc właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Handlowym, w którym należy złożyć wniosek o ponowne zbadanie sprawy do sądu polubownego. Postępowanie jest z zasady nieodpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatna pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
ROZDZIAŁ 4 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta w związku z subskrypcją Newslettera jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym innych celów i podstaw przetwarzania danych, a także odbiorców danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce Prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości zawartą w Ogólne rozporządzenie o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony danych – „`RODO".
- Dane Klienta przetwarzane są w celu wysyłki Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w takim przypadku jest umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na żądanie Klienta zmierzające do zawarcia takiej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz prawnie uzasadniony interes Usługodawca, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do świadczenia usługi Newsletter. Brak podania danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć takiej usługi.
- Dane Klienta będą przetwarzane do:
- Klient zrezygnuje z Newslettera;
- zaprzestanie możliwości dochodzenia przez Klienta lub Usługodawcę roszczeń związanych z Newsletterem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania był uzasadniony interes Usługodawcy
- Klient ma prawo żądać:
- dostęp do swoich danych osobowych,
- ich sprostowanie,
- ich usunięcie,
- ograniczenie przetwarzania,
- przeniesienie danych do innego administratora
oraz prawo do: - wniesienia w dogratism momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta – wobec przetwarzania danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą.
- Jeżeli Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Przez ważną przyczynę rozumie się niezbędną zmianę Regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa mających zastosowanie do usługi Usługodawcy.
- Informacja o planowanych zmianach Regulaminu zostanie przesłana na adres e-mail Klienta wskazany przy zapisaniu się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie zmian.
- Jeżeli Klient nie wyrazi sprzeciwu wobec planowanej zmiany Oczekuje jej wejścia w życie, uważa się, że ją zaakceptował.
- Jeżeli Klient nie akceptuje planowanych zmian, powinien przesłać powiadomienie o tym fakcie na adres e-mail Usługodawcy: shop@michaelserge.com. Spowoduje to rozwiązanie umowy o świadczenie usług z dniem wejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest w języku angielskim.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostaną poddane sądowi właściwemu dla siedziby Usługodawcy.